X
تبلیغات
رایتل

کارشناسی ارشد حسابداری
 
>>دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی <<

"همایش ملی بازاریابی ، فرصت ها و چالشها - 10 و 11 اردیبهشت ماه 1393"  

توجه به مطالعات و تجربیات می توان گفت بازاریابی یکی از معدود علومی است که علی رغم اینکه در سطح عموم جامعه به طور روزمره به کار گرفته می شود و با ذهن ها آشناست، اما به ندرت ذهنیت های صحیحی که بتواند بیانگر جایگاه رفیع و معنوی این علم باشد، وجود دارد.

در این راستا و بنا به گفته ی یکی از بزرگان بازاریابی ایران، شاید رسالت اصلی  متخصصان فعال در حوزه این علم، بازاریابی بازاریابی باشد. کنفرانس ملی بازاریابی: فرصت ها و چالش ها، به عنوان یک رویداد مهم در عرصه علم بازاریابی کشور عزیزمان در همین راستا بر پا شده است و از طریق، یک حرکت پویای علمی قصد دارد علاوه بر مطرح نمودن و ارائه ی یافته های نوین پژوهشی در عرصه ی بازاریابی ، اینکه بازاریابی چیست و چگونه می توان به کلیه ی سازمان ها اعم از دولتی و خصوصی یا تولیدی و خدماتی ، در بهبود انجام امور و خدمات رسانی بهتر به جامعه یاری رساند، اطلاعات مفیدی را ارائه دهد.  در جهت تحقق اهداف عالیه فوق ، دانشگاه فردوسی مشهد اققدام به برگزاری اولین همایش ملی بازاریابی ، فرصت ها و چالشها را در تاریخ 10 و 11 اردیبهشت ماه 1393 برگزار می نماید. 

محورهای همایش

بازاریابی نوین و فرا نوین(مدرن و پست مدرن)

بازاریابی و تبلیغات استراتژیک

بازاریابی بین المللی و جهانی

بازاریابی، مشتری مداری و رفتار مصرف کننده

کسب و کار، تجارت و بازاریابی الکترونیک

بازاریابی دولتی، سیاسی،مذهبی و اجتماعی

مدیریت استراتژیک برند و ارتباطات

بازاریابی و تهدیدات( تحریم، رکود و ...)

آسیب شناسی بازاریابی  

کاربردهای بازاریابی( در خدمات بانکی و مالی، بیمه، ورزش، گردشگری و ... )  

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات  92/10/10

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات  92/11/10

اعلام نتایج داوری   92/12/10

ثبت نام تا 10 اسفند 92( بدون تاخیر)  92/12/10 

ثبت نام از 10اسفند92 تا 10فروردین 93( با تاخیر)  93/01/10

برگزاری همایش  10و 11 اردیبهشت 93

                              سایت همایش : http://mktg1.um.ac.ir/index.php  


نوشته شده در تاریخ پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 توسط بابک قریشی
 
تمامی حقوق این سایت محفوظ است | طراحی:قریشی