کارشناسی ارشد حسابداری

کارشناسی ارشد حسابداری

>>دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی <<
کارشناسی ارشد حسابداری

کارشناسی ارشد حسابداری

>>دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی <<

اطلاعیه مهم در مورد انتخاب پروپوزال دانشجویان کارشناسی ارشد

ضمن تبریک جهت ورود عرصه به پژوهش

      به اطلاع دانشجویانی که اقدام به انتخاب پایان نامه می نمایند می رساند جهت انجام امورات مربوط و عدم مواجهه  با هر مشکل احتمالی نکات زیر را دقیقا رعایت فرمایند.

1 - دانشجویانی می توانند اقدام به تهیه پروپوزال و تحویل به حوزه پژوهشی نمایند که حداقل ترم سوم باشند( گذراندن  از دروس کارشناسی ارشد)

2- دانشجویان جهت عدم مواجهه با مشکل  حتما قبل از انتخاب استاد راهنما و مشاور با تحصیلات تکمیلی وپژوهشی واحد( از لحاظ سقف اساتید راهنما و ......) هماهنگ نمایند.

3- استاد راهنما بایستی متناسب با رشته و گرایش تحصیلی باشد.

4- استاد راهنما  می تواند از سایر واحد ها ودانشگاههای دیگر انتخاب گردد.

5- دانشجویان جهت تکمیل و تهیه پروپوزال ، از سایت واحد - حوزه معاونت پژوهشی- تحصیلات تکمیلی نمونه فرم ها : قالب پروژوزال را اخذ و به طور کامل تکمیل و پس از هماهنگی با حوزه پژوهشی و مدیر گروه اقدام به اخذ امضا استاد راهنما و اخذ امضای مدیر گروه نمایند و پروپوزال را شخصا به تحصیلات تکمیلی تحویل نمایند. از ارسال از طریق پست و با سایر افراد خودداری شود) که مشکلات ناشی از ان به عهده دانشجو بوده .

6- پس از تحویل پروپوزال به تحصیلات تکمیلی واحد نتایج اقدامات انجام شده  را از طریق سایت پیگیری نمایند.(از تماس های غیر ضروری خودداری نمایند لازم به ذکر است امورات مربوطه در اسرع وقت انجام و نتایج از طریق سایت و به روز اعلام     می­گردد.

7-دانشجویانی که اساتید راهنما و مشاورشان غیر از اساتید واحد می باشد می بایست مدارک لازم را بر اساس فرم شماره 13 (فرم مالی اساتید) تهیه و تحویل نمایند.

 

                                                           با تشکر

                                       مدیر تحصیلات تکمیلی وپژوهشی واحد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد