کارشناسی ارشد حسابداری

کارشناسی ارشد حسابداری

>>دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی <<
کارشناسی ارشد حسابداری

کارشناسی ارشد حسابداری

>>دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی <<

کسب افتخارات پژوهشی دانشجویان ارشد حسابداری

کسب افتخارات پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات توسط دانشجویان ارشد حسابداری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قاینات : مقاله چند نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد حسابداری واحد قاینات در یازدهمین سمینار ملی حسابداری ایران( معتبر ترین سمینار حسابداری در ایران) که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار گردید به صورت سحنرانی پذیرفته شده است .

مهندس ابراهیم میرزایی معاونت پژوهش و فن آوری در گفتگو با خبرنگار ما افزود : این آمار در نوع خود بی نظیر است چرا که احتمال قبولی مقالات با توجه به حجم مقالات ارسالی به سمینار علمی حدود 25% بوده است . ایشان در ادامه عنوان مقالات پذیرفته شده را به شرح ذیل اعلام نمودند

  1. مقاله ی دانشجو اقای امیر آزادی مرند و دکتر محمود لاری تحت عنوان " بررسی تاثیر محاسبات توری در فن حسابداری"
  2. مقاله دانشجویان اقای مهدی نیک اختر و خانم سمیرا بلوچی و دکترمحمود لاری با عنوان " وضعیت اساتید حسابداری: هرم رتبه علمی،چالشهای ارتقاء علمی و شرایط کاری"
  3. مقاله دانشجویان خانم اعظم ابولحسن نژاد و آقای ابوافضل اخلاقی و دکتر محمود لاری با عنوان " بررسی تعارض کار- خانواده بر روی رضایت¬مندی شغلی در چارچوب متغیرهای جنسیت، وضعیت تاهل، وضعیت اولاد و جایگاه شغلی"
  4. مقاله دانشجویان بهاره حقیقی طلب و اقای سید محمد صادق موسوی با عنوان" تجدید ارزیابی دارایی های ثابت از تئوری تا اجرا"

مهندس میرزایی افزود : یازدهمین همایش سراسری حسابداری ایران با همت دانشگاه فردوسی مشهد در روزهای ۱۷ و ۱۸ مهرماه سال جاری برگزار گردید. دانشگاه فردوسی مشهد با توجه به نقش و جایگاه حیاتی حرفه حسابداری و حسابرسی در شرایط کنونی اقتصاد کشور و با توجه به ضرورت دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز ۲۰ساله، یازدهمین همایش سراسری حسابداری ایران را با هدف بررسی نقش حسابداری و حسابرسی در دهه پیشرفت و عدالت و با حضور اساتید دانشگاه و حرفه، تشکل‌های حرفه‌ای، پژوهشگران، موسسات حسابرسی و دانشجویان برگزار نمود. که محورهای کلی این همایش عبارتند از: آموزش، مطالعات نظری، انتقادی و بین‌رشته‌ای، قانون‌گذاری و وضع استانداردها، فناوری اطلاعات، ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه و نیازهای روز رشته و حرفه. لازم به ذکر است در این همایش مقالات دانشجویان واحد قاینات به صورت سخنرانی نیز ارائه گردیده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد