کارشناسی ارشد حسابداری

کارشناسی ارشد حسابداری

>>دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی <<
کارشناسی ارشد حسابداری

کارشناسی ارشد حسابداری

>>دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی <<

هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در واحد قاینات

همزمان با سراسر کشور

هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در واحد قاینات برگزار گردید

     هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت با شرکت حدود 415 نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی قاینات  در این  واحد دانشگاهی برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قاینات : زحمتکار مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد قاینات با بیان اینکه آزمون فوق با شرکت بیش از دویست  نفر در 2 حوزه امتحانی برگزار گردید افزود : دانشجویان در ده رشته و استادان در چهار رشته در این آزمون با یکدیگر به رقابت پرداختند . وی ادامه داد : دانشجویان در رشته های تفسیر قرآن ، ترجمه قرآن به فارسی،ترجمه قرآن به انگلیسی، زیارت وادعیه(جامعه کبیره، زیارت عاشورا)، احکام خواهران، احکام برادران، نماز، نهج البلاغه، زندگانی چهارده معصوم و زندگانی پیامبر اسلام ؛ و استادان در چهار رشته تفسیر قرآن، زندگانی چهارده معصوم، ترجمه قرآن به انگلیسی و آشنایی با نهج البلاغه  در آزمون کتبی شرکت نمودند .وی افزود : رشته احکام بیشترین شرکت کننده بخش دانشجویی را در این آزمون به خود اختصاص داد . زحمتکار   با اشاره به اینکه در بخش اساتید نیز  23 تن از اساتید در این آزمون ثبت نام نموده اند که با حضور 10 نفر از اساتید  در بخش کتبی آزمون قرآن و عترت حضور داشتند .
مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد قاینات افزود :  بخش شفاهی این مسابقات نیز بهمن  ماه سالجاری در واحد قاینات برگزار می گردد . وی درخاتمه از  برگزاری آزمون قرآن و عترت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قاینات در نیمه اول بهمن ماه سالجاری خبر داد.
ضمنا" از برگزاری این آزمون فرماندار شهرستان باز دید نموده  واز حضور چشمگیردانشجویان را در این مسابقات قرآنی ابراز خرسندی نمودند و از مسئولین و متولیان این امر بزرگ تقدیر و تشکر کردند. 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ

پس جوائز چی شد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد